Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez witrynę nadinfleet.pl prowadzoną przez spółkę Nadin Group spółka z organiczną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (zwaną dalej: Administratorem lub ADO). Wszelkie działania spółki podlegają przepisom prawa, które obowiązują w zakresie ochrony danych. Polityka Prywatności podlega przepisom prawa polskiego i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „Rozporządzeniem RODO”.

| Informacje o Administratorze Danych Osobowych

  1. Spółka Nadin Group Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu (61-568), przy ul. Wierzbięcice 44a wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000907289, posiadającej NIP 7831838471, REGON 389239165 jest Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników, będących osobami fizycznymi.
  2. Administrator prowadzi stronę internetową pod adresem nadinfleet.pl, zwany dalej „Witryną”.
  3. Dla Witryny prowadzonej pod adresem nadinfleet.pl, powołany został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: w.wilak@nadinfleet.pl

| Dane Osobowe

  1. Danymi osobowymi w myśl niniejszej Polityki Prywatności są wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników, w tym także adres IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy a także informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz innej podobnej technologii.
  2. W przypadku informacji handlowych (Newsletter/SMS-Newsletter) oraz działań marketingowych konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przesłania informacji handlowych lub brak podjęcia działań marketingowych przez Administratora danych. Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać informacji handlowych wysyłanych przez Administratora danych prosimy aktywować link zamieszczony każdorazowo w korespondencji elektronicznej zawierającej informację handlową (Newsletter) bądź zgłosić takie żądanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: nadinfleet.pl albo w formie pisemnej na adres spółki Nadin Group Sp. z o.o. (w przypadku SMS-Newslettera).

| Państwa uprawnienia w zakresie danych osobowych

  1. Państwa dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień oraz przesyłania informacji handlowych i marketingowych, w związku z tym mają Państwo prawo do:
    1. wglądu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo do przenoszenia danych;
    1. prawo żądania usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania;
    1. prawo do uzyskania kopii danych osobowych przetwarzanych przez Administratora;
    1. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych przez Administratora ;
    1. prawo do wniesienia skargi w zakresie naruszenia przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. do organu nadzorującego przetwarzanie danych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. W przypadku, gdy Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, przysługuje Państwu prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej cofnięciem.

| Bezpieczeństwo danych

  1. ADO z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych. Pełen dostęp do baz danych posiadają jedynie osoby należycie upoważnione, posiadające odpowiednią wiedzę z zakresu ochrony danych osobowych.
  2. ADO dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich. Stosuje wszelkie niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i Witryny w celu ochrony Państwa danych. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem przez Państwa płatności elektronicznych, w przypadku wyboru takiej opcji, będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia.
  3. Podjęte przez ADO działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli sami nie zachowają Państwo zasad bezpieczeństwa.

| Zakres zbieranych danych

  1. Administrator zbiera od Państwa i przetwarza następujące dane:
    1. podczas składania zamówienia – imię i nazwisko, adres odbioru, dane do faktury, numer telefonu i adres e-mail, numer NIP
    1. podczas procesu rozpatrywania reklamacji – imię i nazwisko, adres odbioru, dane do faktury, numer telefonu i adres e-mail, NIP

| Cel oraz podstawy przetwarzania danych osobowych przez Współadministratorów

  1. ADO będzie przetwarzał Państwa dane osobowe w następujących celach:
  1. podejmowania działań marketingowych:
    1. przesyłania informacji handlowych (newsletter) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO oraz art. 10 ustawy o świadczenie usług drogą elektroniczną;
    1. przesyłania informacji handlowych (newsletter) za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO oraz art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne;
    1. podejmowania działań marketingowych takich jak konkursy, programy lojalnościowe – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO;
    1. profilowania zawartości serwisu z wykorzystaniem plików cookies, w celu dostosowania oferty do Państwa preferencji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO.
  2. Państwa aktywność w Witrynie, w tym w szczególności Państwa dane osobowe, mogą być również rejestrowane w logach systemowych. Dane zebrane w logach przetwarzane będą w związku ze świadczeniem usług na Państwa rzecz.
  3. ADO może również przetwarzać Państwa dane osobowe w celach technicznych – w szczególności, dane mogą być tymczasowo przechowywane i przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa i poprawnego funkcjonowania systemów informatycznych, np. w związku z wykonywaniem kopii bezpieczeństwa, testami zmian w systemach informatycznych, wykrywania nieprawidłowości lub ochroną przed nadużyciami i atakami.

| Odbiorcy Danych Osobowych:

  1. W związku z realizacją usług, ADO ujawnia Państwa dane osobowe zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności:
    1. podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
    1. bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń;
    1. organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na Administratorze obowiązków (np. Urząd Skarbowy);
    1. podmiotom umożliwiającym dokonywanie zdalnych operacji płatniczych;
    1. podmiotom wspierającym ADO w prowadzonej działalności na zlecenie spółki, w szczególności dostawcom zewnętrznych systemów informatycznych wspierającym działalność spółki.
  2. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

| Czas przechowywania danych osobowych

  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres przesyłania informacji handlowych, do czasu wycofania zgody na przetwarzanie Państwa danych w tym celu.
  2. Po cofnięciu zgody Administrator danych może jednak zachować tę niezbędną, ograniczoną część danych osobowych w celu umożliwienia wykazania zgodności z przepisami, przez okres do czasu upływu przewidzianych stosownymi przepisami terminów przedawnienia roszczeń oraz na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia RODO.

| Polityka „Cookies”

  1. Podczas korzystania z Witryny, Państwa Dane Osobowe zbierane są również automatycznie w logach systemowych oraz poprzez pliki cookies;
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) są to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są na Państwa urządzeniu końcowym, które wykorzystywane jest podczas aktywności w Witrynie;
  3. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikatowy numer;
  4. Pliki cookies wykorzystywane przez Witrynę mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane, także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa dane wpisywane w formularzu, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z witryny;
  5. Pliki cookies wykorzystywane są przez Witrynę w celu:
    1. dostosowania zawartości Witryny w celu optymalizacji korzystania z strony internetowej; w szczególności w celu rozpoznania urządzenie, którego używacie Państwo w celu użytkowania Witryny i odpowiedniego wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do Państwa indywidualnych potrzeb;
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy Witryny korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    1. zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet
  6. Sklep wykorzystuje również pliki cookies podmiotów zewnętrznych (Zaufanych Partnerów). Pliki te są wykorzystywane m.in. do celów popularyzacji Witryny poprzez prezentowania reklam produktów Witryny na innych stronach internetowych. Informacje na temat polityki prywatności oraz polityki cookies podmiotów zewnętrznych, można znaleźć na następujących stronach:
    1. Google – Informacje
    1. Facebook – Informacje
    1. Savecart – Informacje
    1. Criteo – Informacje
    1. Domodi – Informacje
  7. Pliki cookies charakteryzują się tym, że:
    1. nie służą identyfikacji użytkowników i na ich podstawie w żaden sposób nie jest ustalana czyjakolwiek tożsamość;
    1. „cookies” identyfikują dane komputera i przeglądarki używanych do przeglądania stron internetowych – pozwalają np. dowiedzieć się czy dany komputer już odwiedzał stronę;
    1. dane pozyskane z „cookies” nie są w żaden sposób łączone z danymi osobowymi użytkowników pozyskanymi np. podczas rejestracji w serwisach;
    1. nie są przeznaczone dla komputerów, czy urządzeń mobilnych – nie wpływają na sposób ich działania;
    1. nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych, ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach;
    1. domyślne parametry „cookies” pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył;
    1. na podstawie zachowań na odwiedzanych stronach internetowych przekazują do serwerów informacje, dzięki którym wyświetlana strona jest lepiej dopasowana do Państwa indywidualnych preferencji.
  8. Okres ważności plików cookies przechowywanych na Państwa urządzeniu końcowym, będzie wynosił maksymalnie jeden rok. Po upływie tego terminu, pliki cookies zostaną automatycznie usunięte, a Witryna nie będzie więcej przetwarzała informacji w nich zawartych.
  9. W każdym momencie mogą Państwo zablokować przechowywanie plików cookies na Państwa urządzeniu końcowym, cofając tym samym zgodę na wykorzystywanie plików cookies przez Witrynę oraz usunąć stałe pliki cookies znajdujące się na Państwa urządzeniu końcowym, wykorzystując do tego stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W celu zarządzania ustawienia cookies proszę wybrać z poniższej listy przeglądarkę internetową, której Państwo używają oraz postępować zgodnie z instrukcjami:
    1. Komputery osobiste:
      1. Internet Explorer
      1. Chrome
      1. Safari
      1. Firefox
      1. Opera
    1. Urządzenia mobilne:
      1. Chrome
      1. Safari
      1. Windows Phone
      1. Blackberry

W razie problemów oraz w przypadku, gdy posiadają Państwo przeglądarkę niewymienioną powyżej, prosimy o skorzystanie z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktowanie się bezpośrednio z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie.

  1. Pragniemy Państwa poinformować, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć negatywnie na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Witryny. Wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla uwierzytelniania, bezpieczeństwa czy utrzymania Państwa preferencji, może znacząco może utrudnić korzystanie z Witryny, a w skrajnych przypadkach nawet całkowicie możliwość korzystania z Witryny.
  2. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem strony internetowej wszystkoociasteczkach.pl, prowadzonej przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

| Kontakt:

  1. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych oraz w razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez adres email w.wilak@nadinfleet.pl